Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2009 08:30 - 1001 нощи 21 епизод
Автор: lilims Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5909 Коментари: 0 Гласове:
0



image

 

Х А Л И Т   Е Р Г Е Н Ч - О Н У Р

HALIT  ERGENC

image

Роден е в Истанбул на 30.04.1970 година.Син е на актьора SAIT ERGENC.

Завършва средно образование-специалност-корабостроене и морезнание,а висше-със специалности опера и мюзикъл в Театралния факултет.През 1999 г. продава всичко в Турция и се изнася за Америка.Там живее и работи в мюзикъли една година,но не свиква с техния живот а и Турция му липсва и се връща.През 2006 г се жени,а през 2008 се развежда.2008 г. освен развода,той преживява трудно и смъртта на баща си.

С кого е сега?-Следва

 

интервю с Халит в турски вестник

 

Превода е със съкращение , интервюто е от преди развода на Халит.
image
Вие като че ли говорите с очите си в BBG , как го правите ?
Това е заслуга на нашия режисьор. Снимат в едър план  и ти не трябва да говориш , а да изпозваш езика на тялото.
Когато четеш сценария , как решаваш кога и коя част да играеш и харесваш ли цялата сцена , или част от нея?
 Зависи, ако  харесвам ролята си и ако тя е  е забавна , аз не се задълбочавам как да я играя, защото  я играя за мен самия. Мисля, че няма да бъда щастлив, играейки ролята, част от мен не я приема.
Има ли роли , които няма никога да изиграеш?
 Разбира се, че има. Как „ ще събаряш кули”, ако ти не вярваш в тях. ( мисля , че не би изиграл роля на гей, жена – не съм сигурна
Как се промени животът ти след женитбата?
Женитбата е чудесна! Чувствам се отлично! Гизем внесе топлина в моя дом!Всичко става все по-хубаво в живота ми!
Какво правите през уикендите?
 Закусваме дълго...така харесвам.Приготвям яйца, обичам  сирене Фета. Имам котка на име Кизим. Излизаме на вън , гледаме филми в къщи , почивам.
Ти си обикновено си голям любовник в твойте филми ! Какъв си в реалния живот?
 Би трябвало да попиташ жена ми , какво мисли за мен !
 Занимаваш ли се с домашна работа в къщи?
Е, живял съм достатъчно сам  и се грижих за себе си. Готвя, гладя. Помагам на жена си .
Какво готвиш?
По принцип не готвя месо. Сега жена ми го приготвя. Аз предпочитам вегетариански ястия. Е, понякога и аз мога да сготвя месо.
 Храниш ли се здравословно?
 Не обичам „ бърза храна” . Обичам всякакво сладко на закуска.Никога не пия газирано .Като че ли обичам шоколад .

Каква кухня обичаш?
Ястия , приготвени в зехтин ( това са студените зеленчукови турски ястия). Не използвам  сол в моята храна.
Какво трябва да има в хладилниката ти ?
Фета, мляко, минерална вода. Също – замразени плодове, от които правя плодови шейкове.
Кога замина за САЩ?
През 1999. Заминах за Ню Йорк. Продадох всичко и започнах нов живот там. Но не ми хареса.Липсаваше ми Турция, хората, приятелите, Истанбул. Бях 1 година и се върнах.
Какво работеше там?
Играех в детски мюзикъли, бях барман, сервитьор по едно време. След което се върнах и започнах филма BABA. Той продължи само 15 епизода, след това стартира филма ZERDA. Уцелих старта наново.
Вярваш ли в своята съдба?
Малко , трябва да имаш цел все пак.
Какво те впечатлява?
Музиката е много важна за мен . Винаги когато се събуждам, си пускам CD
Какъв искаш да бъдеш на 50 години?
Искам да имам деца. Искам 2 деца. Искам да язда кон.  И ще работя, естествено.
Имаш ли хоби?
Да, обичам гмуркане.
Три принципи, които съблюдаваш?
Разум, интелект и  чест.
Какво помниш от своето детство?
Имах страхотни детство. Бях мечтател.Исках да бъда шофьор и да плувам с делфини.Исах да стана авиационен инженер.
Мечтаеше за известност?
Никога! Не съм и помислилда ставам известен! Даже да бъда актьор. Мечтаех си в гимназията, че ще бъда певец
Какви бяха желанията на   родителите ти?
Мама искаше да стана учен, а татко действително искаше да бъда театрален актьор.
Работил си в мюзикъли и си бил на уроци по танци. Неудобряваш ли професионалното мъжко танцуване.
Не , никога. Да танцуваш е уникално и има различни измерения. Някои хора не възприемат мъжете, които танцуват, но те грешат. То е като спорт и е полезно за здравето. Танцуването ми е от ползва и в моята работа , как да използвам тялото си ефективно.
Все още ли танцуваш?
Всъщност, вече не.
Ти си играл пред публика . Мислиш ли играта ти в TV сериали е безпреспективна?
 Не , не мисля. Заминах за Щатите само за да участвам в театрални постановки, но когато се огледах- живота бе станал по- труден..
Участваш в много сапунени сериали и шоута, това ще има ли своя край?
 Участвайки в сериали съм като че ли съм участник в маратон. Стараеш се да  запазиш персонажа за по- дълго време. Уморителни и тежко е. Но хората помнят сериалите по- дълго, отколко филмите. Ако ми предложат някое ново шоу , ОК , ше приема , стига да ми харесва.
 А мюзикъли в театъра?
 Бих играл, има някои проекти и мисля за това – аз съм винаги на линия.  Ще участвам и във филм.. Видяхме те в различна роля в „ Първа любов”?
 Там трябваше да играя самия себе си и бях с мустачки, които носех  и в Истанбул.
Обичаш да пееш. План за свой албум?
Не. Пея за удоволствие.
Ролята ти в BBG  е на типичен турски мъж,  който е властен, ревнив и доминиращ.  Такъв ли си в реалния живот?
Не съм доминираща и ревнива личност. Например не бих ревнувал своята жена, излязла с свои приятели, такъв както Онур във филмата. Мисля ,че ревността  се поражда от хора , несигурни в себе си. 
  На какво се смееш?
Първо над самия себе си. Винаги , когато се препъна. Тази година карах ски и сноубоард. Смеех се доста
Какво те натъжава ?
 Да си бездомен и да нямаш решение. Плаках , когато татко умря , защото с него имахме още наши общи неща да свършим.
Например?
Никога не сме били само двамата   на ресторант.
Хората мислят ,че си харизматична личност?
 Добре съм си – имам един нос, две очи, нищо допълнително. Не мисля , че съм много привлекателен....Понякога ми казват да си присадя коса, но аз не искам това. Искам живота да видя как ще ме моделира....
Защо те харесват жените ?
Заради доминиращите и  мъжествените роли, които играя.  Да бъдеш властен привлича жените.
Какви жени харесваш?
Искренни.

Той не обича да пазарува  дрехи. Хареса ли си риза или пуловер, носи , докато ги захвърли. Обича да пазарува зеленчуци и плодове. И обича Френско Еспрессо без мляко и захар.Страхува се да мисли , че е популярен  и затова и другите са благосклонни към него. Той е романтик , който вярва в любовта от първи поглед.А също така е доста дисциплинаран в работата си.
------------------- 21 епизод

http://vbox7.com/play:caef84db

http://vbox7.com/play:0f489b08

 

http://vbox7.com/play:a743fcb5

http://vbox7.com/play:ad3be34a

   

http://vbox7.com/play:d978cea2

 

image

 

 





Тагове:   епизод,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lilims
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2484969
Постинги: 627
Коментари: 1559
Гласове: 10976
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031