Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2009 09:14 - Лили Иванова и Ст.Пенчева
Автор: lilims Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1966 Коментари: 2 Гласове:
0



   

image


Станка Пенчева



Цената на доверието


Така съм създадена,
Че предпочитам
Да се усмихна, вместо да се намръщя,
Да погаля — вместо да ударя,
Да повярвам — щом ме погледнат в очите.

Много пъти са ме лъгали.
Дори най-скъпите, най-близките.
Обичта ми са тъпкали
С думи са ме оплитали —
И пак ме гледаха в очите.

Може още сто пъти да ме излъжат.
Нека.
Едно не искам: заради стоте измами
Веднъж да не повярвам само
На очите, които наистина
Са били искрени.

Станка Пенчева



              "
           "    "

Искам да те имам целия:
Да са мои
Всичките двадесет и четири часа
В твоето денонощие;
Аз да срещам първия ти поглед
Сутринта;
Мен да парят със възторг и страх
Мислите, пред друга неизречени;
Да въставам срещу твойта упоритост –
И като след бой да се предам
На победителя.
Искам да те имам целия:
Все едно
Дали си винаги със мене,
Все едно дали се срещаме набързо, в кратък миг
(като облаци в безкрайното небе,
от чието срещане светкавица се ражда),
все едно –
стига, като се погледнем,
да се видим чак до дън душа;
и като сме така далече,
че съм цялата тъга и пустота –
да те нося в себе си
като сърце туптящо
и да знам,
че си изпълнен с мен
като със слънце;
и когато ме целунеш
с устни сухи и горещи –
да се завърти вселената
и да изгоря на пепел.

Много ли те искам?
- По-малко не мога.


Станка Пенчева

Ти

Ти не си просто този,
Когото обичам –
То е толкова малко.
Аз те белязах
Със тежко отличие:
Да не бъдеш никога жалък,
Дори когато си победен,
Да знаеш това,
Което и аз не зная,
Да се втурваш в света
Като в големи води
И да преплуваш докрай,
Небето с плещи да удържиш,
Когато над мен се събаря.
И пак силата ти да не ми тежи
Да си въздух,
Когато крилете разтварям!

Станка Пенчева
image






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mmmmmmmmm - Две жени,
28.03.2009 17:43
чиито талант уважавам!
Поздравления!:)))
цитирай
2. cleopatra - Stanka Penceva
09.09.2011 13:33
Mnogo ja heresvam. Pishe cudesni nesha, koito stigat do sarceto. da ni e shiva i zdrava! Krasivo oformen sait, pozdravlenija!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lilims
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2490813
Постинги: 627
Коментари: 1559
Гласове: 10984
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930