Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2009 09:20 - 1001 нощи-ЧРД-Халит Ерченч
Автор: lilims Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4064 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 20.11.2009 22:41


ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН,ХАЛИТ!


http://vbox7.com/play:0deff152

image

ЧЕРНА НОЩ

        на Халит Ергенч

 

image

 

Крила разпери тъмна черна нощ.

Неверната луна изхлипа и се скри,

морето стене от срам и позор,

вечерните птици пищят зловещо,

и звездите не изгряха,ридаейки в хор...

 

 

Смирено влизаш в стая непозната

в обятията на грешната любов -палач,

а жертвата ,изгубила дори за сълзи сила,

поглед скръбен в тъмнината впила

зората безнадеждно очаква тя.

 

 

О,грешна любов среща в сърцето ми

страшен кошмар.Не знаеш как страдам...

Горда,бледа,без сълзи-тази нощ ще трепери

душата ми в мъка и грях... и в любов!...

Любовта ще утеши ли грешните наши души?

 

 

В стаята е пълно с призраци,

в стаята е пълно с безверие.

Любовта е призрак за жертвата,

любовта е безверие за палача...

Това  е любовта.Да,тя е рана!

 

 

И най -черната нощ ражда зора.

От слънцето ще избледнеят ли

следите на греховната страст?

Любовта търси място в нашите сърца,

в черна нощ се роди любовта ни...

 

 

Това не е кошмар-ела любов!

Аз не съм твой палач-ела любов!

Ти не си моя жертва-ела любов!

С букет огромен от бели лалета аз

пред теб заставам и в в любов ти се вричам!

 

 image

Ела любов!-аз искам да обичам вечно...

Ела любов!-аз обичам до безумие...

Ела любов!-аз ще обичам до смърт...

Това е приказка,наистина,но е хубава,нали?

Приказка за любов и грях,

приказка за обич вечна...

 

 

Приказка за BINBIR GECE.

     автор:Лили Михайлова-Lilims

 

 

 

 

Поздрав от Румъния за Халит Ергенч

 

http://www.youtube.com/watch?v=SH9_lC-1cgM

 

 

Поздравително писмо за ЧРД

от фенки -БГ.МАМА

 

http://www.tmcyorum.com/viewtopic.php?f=9&t=673&p=8021#p8021

 

 

  image

 image

image

 

 

 






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lilims
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2491600
Постинги: 627
Коментари: 1559
Гласове: 10984
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930