Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2009 13:31 - 1001 нощи фотоколажи, интервюта
Автор: lilims Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6880 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 02.08.2015 16:27






Интервю с Бергюзар Корел

превод: Севи-Нил

Благодарна съм на Господ че мога да дишам заедно с него.

Къде се запознахте с Халит Ергенч ?

Бяхме се запознали в консерваторията.
беше много смешен.
преди 5 год. бях излязла от урок и с един приятел бяхме седнали някъде и обсъждахме урока.
Халит го знаех. играеше в един сериал заедно с майка ми.но все още не бяхме се запознали.
и затова тогава не го поздравих.
ние докато си  говорихмес приятеля/ка/ той каза ""и аз съм от университета"".
после се срещнахме и в училище и така се запознахмев живота ми най близките ми приятели са майка ми,сестра ми,халит,и приятелите ми от деството.
всичко си споделям с него.
той е  много уравновесен човек.
много говори /разказва/ и е много търпелив.
и най важното  много  добър пазител на тайни 
в миналото ми имаше халит и в бъдещето ми ще е само халит...и друг никой няма да има.
щастлива съм от това че сме приятели с него,че си споделяме тайни,че съм му приятелка.
ние имахме много рани,радости,щастливи мигове които не бяха свързани  един с друг
докато ги преживявахме тези неща ние си бяхме приятели
и двамата  си знаем на кое как ще реагираме
какво сме преживели
много пъти съм плакала на рамото му
аз много съм го слушала или пък той мен
така както имам нужда от краката си за да вървя така и чувставта с които живея сега са ми като орган
нещо което е много повече от любов ,отвъд любовта е
не съм от тези които казват че ако няма любов не може
но за това което изживявам не може да се даде цена
всяка сутрин като изляза на балкона/това наистина го правя/,затова че мога да виждам всичко заедно със него,за това че мога да дишам заедно с него ,благодаря на  Бога
вие май не ме попитахте дали съм щастлива---
не попита ме ---щастлива съм
мисля че този период който сега го живея е подарък за мен
какъв подарък или от кого не знам ,но мисля че ми е подарък

Вестник "Труд" - 18:43    19.06.09

Турският Джеймс Бонд - Халит Ергенч: Баба ми е българка, другата - бяла арабка
- Халит, какво общо намираш между себе си и героя си от “1001 нощ” Онур?

- Неговият характер ми харесва, затова не се затруднявам много да изпълнявам ролята... Онур също като мен е един много почтен мъж, малко горделив (усмихва се), с улегнал характер, знае какво иска от живота и го постига. И аз като него не обичам да споделям. Само изключително малък кръг от изпитани приятели имат достъп до мен.

- Все още не сте баща, но играете така, сякаш сте отгледали няколко деца вече... Готов ли сте вече за родител?
- Децата много ме обичат, наистина (смее се)!Дай Боже, това е най-хубавото нещо на света, но от мои приятели знам, че никак не е лесна тази работа, не е като на кино. Всъщност вече се чувствам готов да стана родител.

- Някои в Турция ви сравняват с новия Джеймс Бонд - Даниъл Крейг, а други с Ед Харис. Да не би заради проницателния ви син поглед на “Айс мен”, с който стрелкате хората? Между другото откъде сте взели тия сини очи и русолява коса, да не би да имате нещо българско?
- Искрено ме разсмяхте! Нямам нищо общо с тия двамата... Но сериозно да ви кажа, боята може да идва от балканската ми жилка. По майчина линия моят прапрадядо е небезизвестният Кьопрюлю Фазъл Ахмед паша - един от висшите наместници на падишаха във вилаета Македония, нещо като валия. Та от този род баба ми е българка, а дядо ми - албанец. Двамата се намерили по османско време в Истанбул и пламнала голяма любов, от чиито семена сме покълнали ние (смее се)... Интересна е историята и на другата рода. Единият ми дядо по бащина линия е от Аванос. Отива да се сражава за империята в Траблус (в Либия). Там си харесал една бяла арабка. Метнал я на коня и си я докарал в Истанбул...
- Материализира ли се приказката в реалния ви живот? Ще грабнете ли сърцето на Шехерезада?

- Любовта ми с Бергюзар, която се създаде на снимачната площадка на “1001 нощ”, е най-специалното нещо в моя живот. За мен това струва повече от успеха на сериала, повече от всичко друго.

- Наскоро разменихте годеждни пръстени, кажете кога е сватбата?

- “Аллах керим”, тоест когато Господ е рекъл!


Ето една фотогалерия на Берг от страницата на Канал Д:

http://www.kanald.com.tr/FotoGaleriler/GaleriDetay.aspx?GaleriId=771



Вестник "Труд" - 18:43    19.06.09

Бергюзар Корел, новата султанка на турското кино: Общото с героинята ми е само тялото

- Бергюзар, често те сравняват с голямата турска актриса Тюркян Шорай, наричана още “султанката на турското кино”. Това ласкае ли те?

- Това е голяма чест за мен, но все още съм много далеч от това, което е постигнала тя като кариера. Казват, че имам нейния заряд като игра и откриват външна прилика. Малко се притеснявам от тези сравнения.

- Как започна твоята кариера?

- Когато започнах да се снимам в “1001 нощ” с екип от мастити актьори, бях на 24 г. Почувствах се като оставена насред безкраен океан и не знаех накъде да поема. Снимачната площадка на “1001 нощ” беше моят първи житейски университет.

- По какво си приличате с Шехерезада?

- Само по това, че двете с тази героиня споделяхме в продължение на 3 години едно и също тяло (смее се). А и по това, че сме много дисциплинирани и принципни... Обичам Шехерезада, но понякога тя много ме нервира. Прави неща, които аз никога не бих...
- Например?

- Ами много е горделива, може би заради житейските си неудачи от миналото, които е решила да преодолее на всяка цена.

- А що за човек е Бергюзар Корел?

- Аз съм много търпелива, обичлива, много чувствителна и малко свенлива... Имам и големи проблеми с папараците, които пък не ме оставят на мира, без да се съобразяват с правото на личен живот. Понякога се чувствам несигурна, неразбрана. Може би затова намирам утеха сред домашните ми любимци. Иранската ми котка се казва Ликьор, а другата - уличната, е Къзъм (момичето ми от турски ез. - б. р.). Имам и малък голдън ретривър, който с Халит кръстихме Оглум (момчето ми - б. р.).
- Коя е най-голямата ти мечта?

- Да създам щастливо семейство, няколко деца, и да работя до края на земните си дни като актриса.

- Филмът свърши, какво следва оттук нататък?

- Смятаме с Халит да си дадем сериозна почивка и да обърнем внимание един на друг. Наскоро се сгодихме. Ще отидем на някъде на море, извън Турция. От есента ще започна да се оглеждам за нови проекти.

- А какво обичаш да правиш през свободното си време?

- Да снимам. Нося фотоапарата си навсякъде, и щракам всичко, което видя. Участвам в различни граждански проекти, най-вече за култура, арт и театрално обучение на деца в различни краища на страната. Обичам цветята, но котките и кучето изядоха повечето, затова тези, които оцеляха, изнесох на терасата.

Тук има фотогалерия на Халит и Берг:
http://kelebekgaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay.aspx?cid=6032&p=1&rid=2368



Тук има страхотни снимки/фотоси на Бергюзар Корел:
http://binbirgece.snimki-photos.com/korel/index.html




http://viarka.blogspot.com/2009/02/blog-post_19.html
http://viarka.blogspot.com/2009/02/3.html










imageimageimage

imageimage



imageimageimageimageimage1001 нощи - фотоколажи

image

 image

image
imageimage

 

image

 

image

 

image

image

image

image

image   

image

 

image

 

image image image image
image 

image

image 






  image


 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliada - Оригинално!:)
30.04.2009 13:33
Благодаря ти!:)
цитирай
2. анонимен - pomogni mi
17.05.2009 11:38
zdr iskam da popitam kak pravish tezi foto kolaji? pishi mi na skupe us5kata i mi kaji za da moga i az da se spravqm taka dobre kato teb pls :)
цитирай
3. анонимен - :))
20.05.2009 21:30
страхотна двойка са :))))))))))
цитирай
4. lilims - Анонимен,
29.05.2009 07:50
Колажите са правени от Симона-тя е румънка,голям фен на филма--
Снимките интервюта инфо-всичко е от нета,аз нямам заслуги-Само събрах във виртуалната си къщичка инфо и снимки за филма ,който харесвам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lilims
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2491350
Постинги: 627
Коментари: 1559
Гласове: 10984
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930