Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2009 12:22 - Черна нощ
Автор: lilims Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1300 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 21.12.2009 17:01


 

ЧЕРНА НОЩ

       

 

image

 

Крила разпери тъмна черна нощ.

Неверната луна изхлипа и се скри,

морето стене от срам и позор,

вечерните птици пищят зловещо,

и звездите не изгряха,ридаейки в хор...

 

 

Смирено влизаш в стая непозната

в обятията на грешната любов -палач,

а жертвата ,изгубила дори за сълзи сила,

поглед скръбен в тъмнината впила

зората безнадеждно очаква тя.

 

 

О,грешна любов среща в сърцето ми

страшен кошмар.Не знаеш как страдам...

Горда,бледа,без сълзи-тази нощ ще трепери

душата ми в мъка и грях... и в любов!...

Любовта ще утеши ли грешните наши души?

 

 

В стаята е пълно с призраци,

в стаята е пълно с безверие.

Любовта е призрак за жертвата,

любовта е безверие за палача...

Това  е любовта.Да,тя е рана!

 

 

И най -черната нощ ражда зора.

От слънцето ще избледнеят ли

следите на греховната страст?

Любовта търси място в нашите сърца,

в черна нощ се роди любовта ни...

 

 

Това не е кошмар-ела любов!

Аз не съм твой палач-ела любов!

Ти не си моя жертва-ела любов!

С букет огромен от бели лалета аз

пред теб заставам и в в любов ти се вричам!

 

 image

Ела любов!-аз искам да обичам вечно...

Ела любов!-аз обичам до безумие...

Ела любов!-аз ще обичам до смърт...

Това е приказка,наистина,но е хубава,нали?

Приказка за любов и грях,

приказка за обич вечна...

 

 

 

 

Черна нощ - 2

 

вдъхновение:филма "1001 нощ" 

 

 

 



Съдбата безмилостно в черна нощ ни събра.
И в черна нощ любовта ни роди се.
Но грешна е тази любов,
завинаги,завинаги тръгвам си аз.
На скръбни утрини в чужда прегръдка
обричам се аз,бягайки от срам и грях;
душа инвалид,студени устни и пусто сърце
за моя жених е подаръка сватбен.

Прости ми ,любими,прости ми....


Съдбата безмилостно в черна нощ ни събра
и в черна нощ любовта ни роди се,
любима,не бягай от мен,
ела да споделим любовта си,
да слеем завинаги нашите сърца...
Любима,вдигни очи-погледни ме!
В прегръдка страстна ти приеми ме!
Смело любовта да тържествува,
нека завинаги с нас да е тя!

Ела,любима не бягай от мен!

 

 

 автор:Лили Михайлова -  Lilims

 

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lilims
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2491217
Постинги: 627
Коментари: 1559
Гласове: 10984
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930