Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2009 11:46 - ПРИКАЗКА ЗА МОЯТА ПРИКАЗКА 1001 gece
Автор: lilims Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5539 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 13.01.2010 20:36


 image


image



image

image
ПРИКАЗКА ЗА МОЯТА ПРИКАЗКА


image

Имало едно време... една приказка...за шейх,
за прелестна везирска дъщеря и за ...л ю б о в т а...

Любов  омайна и странна, любов безгранична и чудна,
любов до смърт,останала във вековете...
л ю б о в т а   на жертвата към своя палач...
image


ШЕХЕРЕЗАДА



Омайни приказни нощи;
тайнствен въздух
пропит
с благоуханията
на нощта...

Шехерезада...

На своя шейх
в нозете;
сладкопойно
нощ след нощ,
приказки за него
тя разказва...

Ръцете й -
два бели извора,
отмятат завесата
на косите
и очите й
разбиха сърцето му...

Сърцето му се
разлюля до
безпаметност -
нагоре,
надолу -
високо, високо
в небето -
и после чак
до бездънните
пропасти земни...

Шехерезада...

Аз- великият
шейх Шахриар -
забравил всичко -
и богатствата си,
и пагубна страст,
в краката ти
роб съм,
пленник на сърцето ти -
щастлив до безумие
искам да съм -
пиейки жива вода
от устните ти,
галейки гърдите ти
през топлата коприна
на косите ти...

Шехерезада!

Колко много те обичам!...
Твоето тяло е обвивка
на душата ти.
И аз знам защо е скрита;
ако светлината й бе видима
то слънцето ще се помрачи!...

Шехерезада!

Потокът,който тече
и се слива с реката,
това е любовта ми
устремена към теб...

Шехерезада...

На своя шейх
в нозете,
сладкопойно
нощ след нощ
приказки за него
тя разказва...
Омайни приказни нощи;
тайнствен въздух -
пропит с благоуханията
на любовта...

 

Тази екзотична приказка за любовта прелетя
през вековете и уморено намери пристан в
приказно красив град на Босфора.

Отдъхвайки в лунна гора в покрайнините на града,
тя съзря нощен ездач ,който търсеше своята принцеса

image

Среднощен ездач

Среднощен ездач препуска в гората,
пътеката му озарява луната.
Страда той за своята принцеса,
сияйна и красива като утринна роса.

Яхнал своя Росинант,
с вулкан от чувства страст,
препуска той към своята любима,
обичта  от него в сърцето си скрила.

В лунната гора препуска,
търси светлината в мрака,
че тя е слънцето на дните му
тя- принцесата от приказка любима...


Любовта се трогна, надникна в очите му...и о, чудо!
Тя,любовта се влюби!!!
Влюби се бездиханно,неистово,безнадеждно...
Безднадеждно ,защото тя нямаше право да обича...
Тя бе осъдена да дава любов,но не и да бъде обичана...
И тогава реши да му помогне,да открие своята принцеса.
Окрилена от тази мисъл ,тя се усмихна през сълзи,
закичи косите си с най-ярките звезди,
загърна се наметало от  нежен морски бриз,
полетя над приказния град да търси принцеса за своя любим...
Спеше градът,спеше морето,спяха хората...
Един прозорец свети в нощта-тихо надникна.
Приказно красива жена с най -тъжното лице на света ,
ронеше сълзи до спящата си ,умираща рожба.
Сърцето й се сви от неизпитвана досега мъка,защото тя не е била майка.
За първи път почувства майчина любов и в нея се надигна желание
да спаси от смъртта синът на тази жена.
Безшумно се вмъкна в сърцето й.На другия ден тя я поведе
за среща със среднощния ездач...
Но ,о ,каква грешка допусна,та този мъж не вярвал в любовта!?!?!
И вместо да помогне на жената,тя я хвърли в обятията на
грешната любов- палач, в една безкрайна черна ,черна нощ...


image
ЧЕРНА НОЩ


Крила разпери тъмна черна нощ.

Неверната луна изхлипа и се скри,
вечерните птици пищят зловещо,
и звездите не изгряха, ридаейки в хор...

Смирено влизаш в стая непозната,
в обятията на грешната любов -палач,
а жертвата изгубила дори за сълзи сила,
поглед скръбен в тъмнината впила
зората безнадеждно очаква тя.

О,грешна любов среща в сърцето ми
страшен кошмар. Не знаеш как страдам...
Горда бледа, без сълзи - тази нощ ще трепери
душата ми в мъка и грях... и в любов!...
Любовта ще утеши ли грешните наши души?


В стаята е пълно с призраци,
в стаята е пълно с безверие.
Любовта е призрак за жертвата,
любовта е безверие за палача...
Това е любовта --- Да, тя е рана!

И най черната нощ ражда зора.
От слънцето ще избледнеят ли
следите на греховната страст?
Любовта търси място в нашите сърца,
в черна нощ се роди любовта ни...

Това не е кошмар- ела,любов!
Аз не съм твой палач - ела любов!
Ти не се моя жертва - ела любов!
Сбукет огромен от бели лалета аз
пред тебе заставам и в любов се вричам!

Ела, любов! - аз искам да обичам вечно...
Ела, любов! - аз обичам до безумие...
Ела любов! - аз ще обичам до смърт...

Това е приказка, наистина, но е хубава нали?
Приказка за любов и грях,
приказка за обич вечна...

            2


Съдбата безмилостно в черна нощ ни събра.
И в черна нощ любовта ни роди се.
Но грешна е тази любов,
завинаги, завинаги тръгвам си аз.
На скръбни утрини в чужда прегръдка
обричам се аз, бягайки от срам и грях;
душа инвалид,студени устни и пусто сърце
за моя жених е подаръка сватбен.

Прости ми, любими, прости ми...


Съдбата безмилостно в черна нощ ни събра
и в черна нощ любовта ни роди се,
любима,не бягай от мен,
ела да споделим любовта си,
да слеем завинаги нашите сърца...
Любима,вдигни очи - погледни ме!
В прегръдка страстна ти приеми ме!
Смело любовта да тържествува,
нека завинаги с нас да е тя!

Ела,любима не бягай от мен!



В утробата и най - черната нощ се ражда красива розова зора,
ражда се светлина и нов ден,ражда се нова начало...
Прелестният син на тъжната красива жена се роди за втори живот.
Любовта бе горда и щастлива,че чрез мъката на жената
изпита и тя самата най-чистата,най-красивата, най-святата майчина любов!
Сърцето й се изпълни с благодарност и тя подари на тази приказно
красива жена , приказно- красива силна л ю б о в ...
А среднощният ездач най после повярва в любовта и ...
се ожениха...
image

ЛЮБОВТА НЕ КАЗВА "ИДВАМ"



Една мечта която дълго сме очаквали,

тихо с дланта си измислена ни погали.

Като измръзнали звезди с дъха си ни стопли,

и изтри от душите ни тъжните вопли.


Тя не е в сън бленувана,

нито е в мечта нарисувана...

Любовта не казва "идвам"

 неистов копнеж сърцата обзема.


Любовта е в шепота на плахите устни,

и в трепета на пръстите страстни.

Любовта е в сълзите проляти в нощта,

тя прозира дори в гордостта.


Розово мракът любовно шепти,

любовта се втурна в наште съдби;

о, сърце, недей да отричаш,

защото ти обичаш, обичаш, обичаш...

image

 
Да ,те се ожениха и заживяха щастливо...
Не,не в приказката, а наистина...Приказките понякога се сбъдват!
А любовта пое своя път отново през девет планини и девет морета,
да ощастливи и други влюбени...
Но преди да си тръгне ,си направи нелепа шега с нас,
изпълни с любов сърцата ни към среднощния ездач,
влюбихме се в принца от приказката...
е,не реално,а ...ВИРТУАЛНО...

Виртуална любов

Потъвам в синевата на очите ти
планински езера-кристално чисти,
прелестни лазурни небеса-
откривам в тях хиляди слънца!

Озарява ме усмивката ти
сияйна като утринна  зора
и пленяват  ме ръцете ти
с нежността на птичите крила.

Протягам към теб ръце щастливо
но докоснах се до стъкло студено
от монитора надничаш закачливо
а аз страдам, че сърцето ти за мен е ледено...


 
Да,бе,виртуално!Оказа се ,че е съвсем реално,
щом живота ми се превърна в недосънувани сини сънища...

image
 НЕДОСЪНУВАНИ СИНИ СЪНИЩА...


Пристъпваща тихо,заспиващата вечер
росата по миглите ми обагри във синьо;
отведе ме нежно в сънища бленувани,
погали с тъга копнежа ми таен...

Гмурнах се в синевата  на две любими очи,
от облачета теменужени заискряха лъчи,
сини сънища в безсънието си сънувам,
любовни миражи  в мечтите рисувам...


Чашата е недокосната, свещта догаря,
изпепелена е и последната цигара.
Среднощният вятър свири лунна соната,
без твоите сини очи е безкрайна пустотата...

Но тази любов е несподелена,тъжна и безнадеждна...Та коя съм аз?!...
Да тя е слънцето, което ме дарява с топлина и светлина,но то е и
толкова далечно и недостижимо...

Ти си слънцето

Ти си слънцето - а аз съм тревичка,
безпомощна, безлична и толкова мъничка,
крехко, нищожно невинно стръкче,
което вятърът всеки миг ще стъпче.

Твоите слънчеви лъчи с мен си играят
и животоспасяващ растеж благославят.
Ти ми даваш сили да раста буйно и пролетно,
а аз се стремя нагоре към теб безнадеждно.

Ти си слънцето - далечно и недостижимо,
а аз тревичка - сгушена в мечтата си за полет,
Във  своя устрем, теб да докосна ранимо,
в любовна клада аз ще  изгоря на пепел...

Това е приказката за моята приказка...

Това е и  вашата приказка,
това е нашата приказка,
това е моята приказка...


Щастлива съм ,че е част от живота ми.
 



 
image

Лили , това колажче е моето скромно благодаря за твоето творчество

mar_tomova

image


Лили, това е моят подарък за теб за всички красиви стихове които си сътворила. Радвам се че си част от тази тема  image
image

http://www.youtube.com/watch?v=OHudrm0j5p0








Добро утро !
Да ме извините за грешките ,че пиша на тъмно,после ще се върна да поправя.

Първите 10 въпроса.
http://forum.bg-mamma.com/index.php?topic=450953.480


1.Какво си спомняте включително и от детството си ?

Имах хубаво детство.Това което си спомням е че много мечтаех.Наистина много мечтаех и живеех с тях.Мечтаех ,че като порасна ще плувам с делфините,че ще съм гмуркач на дълбоко,това виждах в мечтите си /фантазиите си/. В последния клас на гимназията ,когато се подготвях за кандиданстване,си казвах ""Аз трябва да стана инженер на космични ракети !Когато бях сам вкъщи,аз пътувах в мечтите си,след тях аз отивах съвсем на друго място и там живеех.Беше ми много забавно да влизам и да играя в различниживоти.

2.А да сте известен беше ли сред вашите мечти ?

Категорично не съм си представял  да бъда толкова известен,но тогава не съм си и мечтал да ставам артист/актьор.Тъй като в гимназията пеех ,си мислех че живота ми ще премине в пеене.Исках да правя само това което ми идваше отвътре.

3.Какви бяха отношенията ви с майка ви и баща ви ?

Майка искаше да уча природни науки,в правото си беше и не искаше да се измъчвам.Баща ми още по него време беше казал ""Ти ще играеш в театъра,там виждам бъдещето ти !""...Но аз не тръгнах по него път,да играя в театъра ми бе много далечно за мен...


4. Баща ви бил текстописец и композитор.Със сигурност това е повлияло по някакъв начин да имате наклоности към изкуството...

Да ,играеше и в театъра,пишеше текстове ,и композираше.Мисля че в гените ни я има наклоността към изкуството.Има го и в братята ми / не знам колко деца са/ и в сестрите ми,даже и в племенниците ми.Има я тази наклоност към изкуството  в гените ни .Човек може и в  други професии да дава всичко от себе си/да се старае/ , но накрая остаава да прави това което вътрешно го кара да прави.

5.Играли сте в мюзикъл на сцената на Истанбулската опера и балет, знаем че сте преподавали и танци.Специално в по-консервативните среди не се гледа с много добро на това мъж да танцува.Вие срещнахте ли такава предубеденост ?

Въобще не съм срещнал такова нещо.Танцуването е нещо много специално и спорд мен си има много измерения...Мислейки че танцуването ще донесе някаква вреда на мъжа ,хората го избягват/притесняват се/.А е много грешно това.Човек танцувайки опознава тялото си ,другите същества и природата.Отделно танцуването ми беше и полезно  и в работата която сега я правя.Танцувайки вие се научавате да придадете на тялото си формата която искате и това тяло може да носи следите на различните герои които играете.

 6. танцуването е допренесло много за играта ви ...

Да допринесе.Според мен ако някой иска да спортува ,един от най-добрите спортове е танцуването.На седмица 3 пъти уроци по танци вместо влизането в спортните зали и натоварвайки се повече ,е много по-добре и човек се чувства по-щастлив.

7. Все още танцувате ли ?

Много жалко че отдавна не мога да танцувам.Човек се чувства и нещастен когато не може да танцува.

8.Артиста , който е почувствал прахта на сцената ,свикнал  да чува аплодисментите,сигурно телевизията и киното му се виждат по -бездушни...

Отиването ми в Америка е повратната точка в живота ми.Преди това ,тук бях повече на сцена и имах много натоварена програма.Играта в театър ""Дормен"",мюзикълите в Държавната опера и балет,работата ми с Леман Сам,малките роли в сериали...Постояно работех и се учех.Разказвах на съпругата си колко много съм бил зает тогава.И сега ми е натоварено ,но съм концентриран само в една работа.

9.И в Америка сте се записал на уроци по готвене ,на уроци по масаж и терапия...Много интересно !

Не съм се записвал ,но ги търсех тези училища,защото бях решил да променя професията си и живота си.Всъщност отиването ми в Америка бе с желанието ми да играя в мюзикъли.Но когато гледах тамошните мюзикъли разбрах ,че това не е за мен.И след като целта ми вече не бе тази,аз попаднах в една празнина.Бях изпаднал в тежко положение,много си задавах и въпроса искам или не да ставам актьор.И тези неща бяха едно от нещата за които си мислех тогава. После се върнах и започна приключението в телевизията.

10. В момента сте на челно място сред артистите ,харесвани в Турция. Имате една широка маса от почитатели,имахте голям успех в Арт...,играхте главни роли в сериали с висок рейтинг.Всичко това представяли ли сте си го ?

Толкова не съм си го представял.Никога не се отнасям с хората предубедено,с хората с които се запознавам за пръв път мога да образувам топла позитивна връзка.Това да си известен ми донесе едно различно улеснение.Не аз ,а хората започнаха да се доближават до мен.Без аз да направя крачката ,те я направиха.И това допринесе едно голямо улеснение в отношенията /връзката / с хората.
 
от 11 до 20 въпрос.


11. Страхувате ли се да загубите това което сте спечелил ?

Това от което най-много се страхувам е състоянието в което се намирам,на известността,да се увлека по това че толкова ме гледат и ме търсят.От това искам да предпазя себе си .И ако загубя ,ще загубя,защото на това което най много държа е мястото откъдето идвам.Ако забравя аз откъде съм дошъл,това вече  няма да съм аз.А и тогава вече хората няма да ме искат мен.
Всъщност нямам страх за това. Но живота си върви и всеки човек достига до някаква точка,всеки си има някакви определени моменти/периоди/.За някои този период е по-дълъг,за някои по-къс.

12. За да предпазите популярността си какво ще направите ?

Първо подхранвам себе си.   или/трябва да се храня здравословно/ в буквалния смисъл/./ не го разбрах/Нищо не трябва да прескачате в храненето.Гледам да върша работата си със същатата сериозност.Много я обичам ,но и никога не забравям ,че е работа.

13.Играхте в много важни сериали еднин  след друг.Това така ли ще продължи ?

Сериалите са интересна работа,направо са един маратон.Един и същи герой/характер/ го играете за дълго време и гледате да е на едно и също ниво играта ви,и това е много трудно и изморително.Но в сравнение с телевизията и киното оставате за по-дълго време в съзнанието на хората.Ако има пак някоя хубава работа ,отново ще си помисля ,защо не ? И преди всичко ,ако е роля от която на мен ми е приятно да я играя и аз с голямо желание бих я играл.

14. Ами мюзикъла или театъра ?

Бих искал да играя в мюзикъл,много ще ми е приятно отново да изляза на сцена.Искам през следващия сезон да изляза на сцена,но не знам ще стане ли и как ,затова не ме питайте.Има в момента хора с които се срещам /разговарям /но няма още някакъв отговор.Има и един проект предложение за филм,но и за него не се знае/не е ясно/.

15. Последно в ""Първа любов"" ви гледахме , в роля в която не сме свикнали да ви гледаме...

Беше много интересен типаж,и всички се учудиха.И в Истанбул с него характер се разхождах...

16. и песни пеете,бихте ли издали албум...

В момента по този въпрос нямам никакъв план.

17.В ""1001 нощ"" играете характер ,който постояно ревнува съпругата си,опитва се да я сложи под своето си господство,наблюдаващ я ,всъщност прекалено много я пазещ характер,малко и наподобява турския мъж.Има ли и във вас от тези неща/следи/.

Вярно е. От характерните неща за турския мъж, и присъщо за Онур.Аз толкова много не бих се държал собственически,и ако няма повод не бих ревнувал.Даже и това което предизвиква ревността се мени от човек до човек...Например ,разбира се че затов аче съпругата ми се разхожда сама по улиците или че се срещнала със стари приятели ,аз не бих ревнувал.

18.Голямата ревност се предизвиква от това че човек не вярва в себе си ...

Категорично.Ако човека когото ревнувате,постояно прави неща които ще ви карат да ревнувате,ако това ви притеснява,тогава трябва да се разговаря,значи има неща които не вървят както трябва.Все пак отношенията в една връзка се градят/създават/ върху доверието.

19.Вие ревнувате ли Съпругата си ?

До ден днешен не е имало повод за ревност.Ние без това говорим за всичко с Гизем.И тя понякога ми казва ""Ти мен не ме ревнуваш много"".Но няма повод за ревнуване ! Когато съпругата ми покаже близост към някого по специално,искайки и превърне тази близост в нещо по специално,мен наистина би ме разтърсило и тогава бих ревнувал.Но извън това ей така не бих ревнувал.

20.А вярвате ли в себе си ?

Живота много обърква/учудва /човека.Живота показва че това което съм  казал""аз ще направя това""  не мога да направя,казал съм ""не бих могъл да го направя"" а ми показва ,че бих могъл да го направя.Всъщност да отговоря на това ще е като едно заблуждение.В момента това  което работя  се опитвам да го правя толкова добре ,колкото мога.Накратко опитвам се да вървя подир това което обичам и колкото ми е възможно се опитвам да уловя най-прекрасното.
 

На всички ви   image


от 21 до 30 въпрос /после ще се връщам да проверявам/


21.Според вас къде започва невярността,непредаността. ?

То започва като една болка в средата на гръдния кош.Няма връзка със замислянето за нещо,с това да почувстваш нещо,или с това да го направиш.Това вас засяга /интересува/ и и това че човека срещу вас знае това,а това вие да му го кажете за това положение/състояние / е отделен въпрос.И след като и отсрещния човек вече е запознат  с това,вярността/преданността / се превръща в проблем и на двамата ...Травмата която Онур преживява /изживява/ с предишната си годеница,свързаното с баща му минало,влюбването от пръв поглед в жената ,но първото им преживяване,накратко всички тези неща увеличават неговата ревност.

22. Вярвате ли в любовта от пръв поглед ?

Да, вярвам.

23.До сега играхте роли в които ,става това което вие кажете /вие искате/,харизматичени ,симпатични характери изиграхте.Мислите ли да излезете пред зрителите в съвсем друга роля ?

Защо да не стане,разбира се че може ...В играта /актьорството/ няма нещо като харизматичност.Всякакви роли бих могъл да играя.

24.Но едно след друго играхте близки една до друга роли...

Това бе напълно случайно.Например гърбавия Квазимодо  или чудовището на филмите с ужаси Франкенщайн също са по един герой и успяват да въздействат на хората.И аз когато се отдаде случай не бих се спрял или отказал да играя неуспял,грозен,инвалид или несретник.И тези роли да изиграеш е отделно приятно/забавно/.

25.В момента изпълнявате ролята на Онур Аксал и имате голяма маса почитатели.А Халит Ергенч какъв е ?

Чувствителен,действащ според /с / усещанията си,упорстващ да премине границите си /границите на възможностите си/,един който се мъчи да преодолее себе си /да отиде/да успее да стигне/ по надалеч от себе си.Когато работя,в работата си не търпя да безотговорността , и тогава мога да насиля да работят повече хората.Понякога когато се обърна и погледна назад има случаи в които си казвам: "" и да не съм насилвал толкова нещата/изисквал/е щяло да стане също добре"" , но това не е в ръцете ми.Когато работя ставам много сериозен,за мен се превръща работата на живот и смърт.

26.На какво се смеете ?

На себе си и на погрешните неща които съм направил много се присмивам.Например и когато падна пак много се смея на себе си...Никога не бях се пързалял през живота си,и тази година за пръв път ходихме на ""Картепе"".Научих се да карам сноуборд и ски.Но много падах и на всяко падане много се смях на себе си.Разбира се да паднете е нещо забавно ,само някъде нещо да не ви стане / да не се нараните/.

27.Кои неща  ви натъжават/тревожат,огорчават/ вас ?

Безнадеждността много ме натъжава. Последно плаках когато загубих баща си.Стана ми мъчно за много неща които не можахме да направим заедно.Колкото и да споделя човек ,пак остават неща ненаправени/останали наполовина/.

28.Кое искахте да направите заедно ,а не можахте ?

Не сме излизали двамата някъде на вечеря сами,и най вече в последния период бих искал да съм бил с него някъде.Но не стана...Човек най-много от това което не е могъл да направи,от липсите си си взема урок. Не знаем да си вземем урок /поучим/от правилните неща.

29. Имате ли комплекси и недостатъци ?

По отношение на работата си ,прекалената ми чувствителност/точност/,строгостта ми понякога се оценява като недостатък.Понякога в някои случаи ми казват че съм празна чаша.Но ако не се опитваме да подобрим някои лоши страни на  нещата,започваме  да губим и тези добри неща които държим в ръцете си.Затова тази сериозност винаги се стремя да я спазвам.И малко в последно време напълнях и това започна да ме безпокои.Чувствам че започнах да натежавам и това положение ми ограничава движенията.

30.Подредения живот/т.е. семейния кара човек да качи килограмите...

Може да го наречем и насладата от храненето  на двама заедно...

 
 
от 31 до 40 въпрос.


31.Вашите снимки със син клин и с / бюртиери/ които излязоха в пресата ,за тях казахте че не са ви очертали/показали /като харизматичен.Кое описва/очертава/ харизматичността ?

Не вярвам  че има нещо като харизматичност.Това да се свързва въшността, и само така да се помни/да се установява/ на мен не ми харесва.Външността постоянно се мени.Например сутрин като се събудите лицето ви може да е подпухнало.Тогава на един мъж когато сутрин стане и лицето му е подпухнало или плаченето му ,може ли да очертае каризмата му ? На това не вярвам.И тези снимки с клина тъкмо когато ги търсех за да ги покажа на съпругата ми ги поместиха.

32.Добре станало,съвпаднало...

Много добре стана.Когато ме попитаха ""Начерта ли ви се харизмата ?"", аз много се смях.Аз него ден това съм направил,и в бъдеще ще правя други неща,и всичко това няма никаква връзка с харизматичността.

33.Но хората ви намират за харизматичен...

Да ,благодарен съм че ръцете ми лицето ми са добре ,очите ми са си на мястото,носа ми не е лош.Но нещо вповече като екстра няма.Категорично не си мисля така изглеждам симпатичен,иначе съм приятен/добре съм/ и не летя във въздуха.

34. Доволен ли сте от физиката си ?
На времето много ми казваха""Присади си коса,тука се оправи"".Категорично не съм го направил.Преди няколко дни говорихме с племенниками и той ми обясняваше ,че има нови методи на присаждане на коса.Казах му остави това...Доволен съм от състоянието си,интересно ми е как ще се променя под въздействието на естествено минаващото  време на живота.

35. Имате голяма маса почитатели.По кое от вас си падат жените ?

Не знам.Сигурно е свързано с това че на екрана се появявам като доминиращи и мъжествени характери.Независимостта мисля че прави човека привлекателен.

36. Вие от кои качества на една жена бихте се впечатлили ?

От това да е искренна /сърдечна/.

37. Една жена много ви хареса .Ккакво ще направите за да я впечатлите ?

Без много да и се натрапвам ,ще покажа интереса си към нея,Може да намеря начин по по заобиколен път да се запозная с нея.Тайничко бих се доближавал...Всъщност зависи от душевното ми състояние в него момент и може и да е по различен начин.Понякога изведнъм мога да се появя и да кажа""Здравей ,аз съм Халит Ергенч""...

38.Как  върви брака ?

Много приятно и забавно върви.

39.Вкъщи как се поделя домашната работа ?

Който е свободен той я върши.Преди да се оженя живях сам.Гладех и чистех сам.Нямах миялна машина.Заедно с Гизем и миялната машина влезе в живота ми.Защото съдовете се увеличиха и видяхме че за тази работа също си губим времето.И веднага взех една миялна.

40. А  готвенето  разделено ли е ?

И двамата обичаме много да готвим.Напоследък повече Гизем готви.Но и аз когато мога помагам.Слагам масата,мия чиниите.


от 41 до 50 въпрос

41.Вие се запознахте със съпругата си във Фоча мисля нали...

По време на снимки на филм,после един човек който ни стана добър наш приятел в живота ни, ни запозна.После аз се върнах в Истанбул, тя остана във Фоча.Връзката ни бавно ,бавно се разви.Съпругата ми е от Измир ,но е учила/дипломирана е  /от Анкара -политически науки.

42.Какво прави сега ?

В Измир дълго време е играла в театър,после за известно време е спряла.В момента след като я окуражих започна пак да се занимава с театър.Не излиза на сцена,работи със Шахика Теканд.

43.Как взехте решението за брак ?

Стана изведнъж.

44.Направихте ли си някакви специални планове за това как ще направите предложението за брак?

Въобще не съм правил.Оттук -оттам докато си говорихме ,изведнъж направих предложението.

45.Как минава заедно времето ви ?

Сега сме много натоварени /заети/,даже и в края на седмицата не сме заедно.Когато имаме свободно време предпочитаме да сме си вкъщи.От доста време и нощно време не излизаме навън.Обичаме да се разхождаме заедно.Например след репортажа ще се срещнем и ще отидем на се разходим към  Кулата ,Галата,Чукурджума.

46.Какво се промени в живота ви след като се оженихте ?

Малко качих килограми.Извън това започнах да мисля за двама,а това въобще не беше нещо което знам.



47.Има те ли планове за бебе ?

Все още няма.

48.Делото което заведохте срещу журналиста , който е снимал сватбата ви ,го загубихте.Съда е взел решение ,че тъй като сте обществена личност, понятието  за ""намеса в  личния ви живот"" не е на въпрос ,и  е дал оправдателна присъда.Значи ,че сватбата ви не е личен живот...

По този въпрос не искам да говоря, делото продължава.

49. За вас като човек, който е част от обществения живот, къде е границата между личен и обществен живот ?

Вътре в дома ми,наетото място от мен за празненството и всичките ми приятели , познати там  са личен живот.Не искам да говоря защото положението е много деликатно.Само това да кажа :Аз помислих /мисля /че това място там е лично и тъй като имах някои основания заведох такова дело.Със съпругата ми бяхме ощетени откъм меден месец и това много ни натъжи.Това събитие не  е толкова невинно, колкото изглежда в момента.Разбира се че хората са любопитни за живота на някои известни хора.Без това с дошлите там медийни журналисти си поговорихме.И те спокойно отвън снимаха, снимаха и сватбата, разговаряха и с приятелите ни.С тях нямам проблем.Но това нещо е на много лично място,по- много специален /интимен може би/ начин стана и ни постави в затруднение.Това не е дело срещу някой журналист от тези , които бяха там от медиите,много по -специален случай...Сега се сложи край на първия етап от делото както и казахте,но не всичко е свършило.

50. Може би това е цената да сте обществена личност...

Всяко нещо си има цена.Когато я вършим тази работа нас ни познават толкова много хора.И като толкова сме познати ние се затрудняваме да си живеем живота.Всеки иска да се запознае с нас.


      
последните въпроси от интервюто от 30 .12. 2008 г.
трудно ми беше при политическите въпроси,объркано ми се получи,дано да се разбира малко.


51.Как пазите личното си пространство/личността си/ ?

До колкото е възможно живея личния си живот лично / по -специално/.Но и докато си живея живота, не страня от нищо.Разхождам се по улиците,навсякъде влизам ,разговарям с всеки.Когато е нужно се качвам и на автобус , на метрото,на мини бусовете и на корабчетата.Понякога  за да не попадна в задръстванията на мостовете ,за да премина от единия на другия бряг предпочитам да се кача на  корабче.

52. Какви са реакциите  на хората ?

Понякога мога да бъда много изморен,тъжен,понякога оттегчен. Обяснявам за положението си,че съм уморен и че ако ми позволят се опитвам да им кажа че много ще се радвам.Да си откровен не би донесло вреда.И те искат не искат приемат.И всъщност са много прави.През живота им за пръв път може би се случва да се запознаят с някого ,да се снимат и разговарят с него.

53 . Какво мислите за забраната за носене на тюрбан/покриването на главата/косите със забрадки/ ?

Не искам да навлизам в тази тема ,но искам това да кажа само:През целия ми училищен живот пораснах без да знам дали съученика ми до мен /или за всичките съученици/ е богат или беден,мюслюманин ли е или християнин.С тях бях приятел само затова защото са хора.Не съм имал нужда или почувствал нуждата да ги попитам за различията им,и категорично и на нас не ни дадоха да почувстваме това.Вярвам ,че образованието е равно и еднакво и така трябва да е.Ако направите разделение по средата и започнете да делите хората,тогава хората започват да се отделят/да се причисляват към дадено нещо/.И тази поддръжка /пристрастеност към партия ,страна или нещо друго/,ето това придържане към някоя страна/партия/ като последствие на разделението,разпитва за неща които до ден днешен не са се казвали .Замисляме се за неща ,за които никога не сме се замисляли.Вярвам ,че това разделение на хората особено в образованието,което е много деликатна тема,и след това разделение и влияние над хората ще доведе до много грешни резултати.И остава това ,че с вярата си никой не може да влезе сред /до/ между различните личности.

54.Какво мислите за делото което откри Главния прокурор на Касационния съд за закриване на ""Бялата партия"" ?

Много неща се казват по този въпрос.За пръв път в историята на света един президент е на обвиняемия стол.Спори се до колко това дело е демократично,но в този живот всичко може да се види /случи/.Всъщност нещо което се смята за правилно в една страна и според нея са правилни тези неща.Когато имаше дело за закриване на една друга партия ,те не се обаждаха ,а сега защо смятат ,че това дело е недемократично.Каква е разликата /или къде е разликата /между него период и сегашния ? На всеки се променят изводите направени от това решение.И ""бялата партия ""  естествено ще  се защитава при това дело срещу нея,и последното решение ще даде /Конституционния съд/.

55.Вие какво мислите по този въпрос ?

Всички заедно ще видим крайното решение.

56.В момента в Турция има едно голямо разделяне на полюси.Начертават се/пишат се/ страшни сценарии...В тази страна вие страхувате ли се за бъдещето и/си/или за бъдещите ви деца ?

През труден период преминаваме ,но това за нас е един тест. Всички сме в един период на задаване на въпроси/към себе си/ и ще стигнем до крайното решение /извод/.В никакъв случай не бих могъл да живея в друга страна/държава/.Опитах,видях и разбрах ,че за един човек няма по-хубаво място от родната му страна.Това тук е наше /нашата земя/ и е невъзможно да живея на друго място.Камъните по улиците,дъжда,калта,движението по пътищата всичко си е наше ...Даже когато се скараме с някого ,този човек също е от тази страна и с него говорим един и същи език.И това е много важно.

57.Последно ---диета ,спорт,покупки,грижи за външен вид.

Тъй като постоянно ме гримират преди снимки,никога не забравям да си почистя лицето и да го хидратирам.Преди повечко се хранех ,но сега се старая да не ям между основните хранения.Не съм много на ти с покупките/шопинга/.Но за вкъщи обикновенно аз пазарувам.


      
 
 
 

image

    image

Най - накрая децата заспаха,
и Севи Нил грабна листата,
за любимите си съфорумки,
материал да осигури за раздумки.

Преводи в късни доби,
с желание работи;
чете и пише до зори,
интервютата пресътвори.

Тя е трудолюбива пчеличка
и миловидна сестричка,
тя е слънцето на дните ни
и обичаме я всички ние !


image


КАКВО СМЕ НИЙ БЕЗ АНИ image


image


Тук при нас виртуално пак,
долетя един папарак!
През девет планини,
и през девет морета,
над безброй равнини;
весела , засмяна, image
сладка кат писана-
истинска сладурана;
пее и танцува,
във форума до зори палува image



image


Отваряме сутрин очички-
и се ококорваме  всички,
нови снимки , клипчета,
дори и новини;самолети,
стюардеси, кеф ти - билети-
всичко тя за нас с любов рисува
кой за каквото си бленува...
С утринното  кафе усмивки
има в изобилие за всички!!!           image


Хей, бинбиргеджеманки,
КАКВО СМЕ НИЙ БЕЗ АНИ ?



 



Тагове:   Моята,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mamas - Поздравления!
06.12.2009 16:17
Много е красива тази приказка!
цитирай
2. karambol5 - Много е красива твоята приказка ...
02.01.2010 17:30
Много е красива твоята приказка :))))
Искам да е и моя :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lilims
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2490876
Постинги: 627
Коментари: 1559
Гласове: 10984
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930