Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2010 10:51 - Марио Кроненберг ПОЕЗИЯ
Автор: lilims Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3351 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 24.06.2010 16:44


image 



 

Марио Кроненберг


image




 

Не вярвам в любовта...

Не и в тази,
която изпитвах някога към теб.
Не и в тази,

която събира хората до края на дните им -
и в безлунните нощи, и в неслънчевите дни,
в болката и в радостта, в полета и в падението.

Не и в тази,
която те кара да желаеш цял живот
да държиш ръцете на един човек,
да заспиваш до него всяка нощ.
Да го търсиш в цялото си отредено време на земята
и дори да го намериш,
той да не те обича по същия начин.

Тази любов,
която те зарежда с желанието да го слушаш
безкрайни часове,
да вярваш в него и да знаеш,
че и двата ви живота взети заедно
няма да ви стигнат.
Да жадуваш вечно прегръдките му

и нищо земно да не ви разделя.

Онази любов,
която те кара да плачеш,
когато го изпращаш с дъжда,
която ви закриля,
докато танцувате върху лунната светлина.

Онази любов,
за която не трябват думи, а само вдъхновение...
И когато е така - светът е само за двама.

Тя е света...

Любовта,
за която се хвърляш в огъня,
за която си готов на всичко.
Тази любов не е за хората - тя е изцяло магия...
Не зная дали ти или аз ще я срещнем някога.

Ти вярваш в нея.
Аз - не.

А обичала ли си някога така?
Така, че нищо да не може да спре
полетът към този, когото обичаш?
Обичала ли си с тази любов?
Кълняла ли си се с всички думи и във всичко?
Крещяла ли си от болка?
Умирала ли си с мълчанието?
Молила ли си се на колене
да те пощадят - теб и тази любов?
 
Аз обичах някога така.

Ала сега всичко е минало.
Не вярвам в тази любов!
А друга няма...


 

Търся те...

Търся те, отчаяно те търся - без да спра
Цял живот се мъча аз да те намеря
И ще продължавам докато умра -
така желая те, че целия треперя...

Нощем... ах, нощем аз те чувам как крещиш
на моята душа във коридорите безкрайни
Неистово се носиш и фучиш -
разтърсващ плач на вятъра, изпълнен с тайни...

Понякога те виждам – ти си светлина -
сияние, блуждаещо във мрака
Безмилостно красива, прелестна жена,
която със протегнати ръце ме чака...

Уви, изплъзваш се, отново си отиваш – там...
Оставяш ме във плен на твоята усмивка
Внезапно осъзнавам, че съм сам
и продължавам да те търся – без почивка...

 

image

 

Тази кратка измама: живот

Пийте, пийте приятели, нека
се разлива пелин до зори
Всяка мисъл да бъде пътека
и до гроба във нас да гори!

Вдигам тост за успехите наши
извоювани с болка и пот
Претворили в сълзи и надежди
тази кратка измама: живот

Вдигам тост за забравени чувства
оцеляли в машинния век
За случайния миг, сред компютри
Да намериш отново ЧОВЕК

Да почустваш оная тревога,
дето тайно в съня ти трепти
Да изгаряш в сълза и усмивка
уязвим за любов и мечти...

Нека пием за днес и за утре,
за ЧОВЕЦИТЕ в шепа народ
на които дължим да е вечна
таз прекрасна измама: живот!

В душата ти има ли място
за мечти оцелели след съд?
Kапка късно море, шепа вятър
и любов уморена от път?

А в душата ти има ли огън
за наивност и вяра в света?
За безумие - с вик телефонен
да разплачеш внезапно нощта?

Liter Net Надежда

Тази нощ ще дойда в твоя сън,
когато ще си топла и сама,
когато пролетният дъжд ръми навън -
безброй целувки ще ти донеса...

Страхувам се - отдалечаваш се от мен
Невидимата нишка между нас линее
Но аз към теб все тъй съм устремен,
и любовта в сърцата ни живее...

Любима, усмихни се - ще се върна!
Ще има пак целувки бездиханни
Със цялата си нежност пак ще те прегърна,
и ще се затворят всички стари рани

Недей, не мога с теб да се сбогувам!
Кой може на сърцето да нарежда?
Аз коленича и целувам
заглъхващите стъпки на надежда...
image

 

Когато си до мен, усещам шепота на вятъра,

уханието на дървета и цветя

Пренасям се под купола на шатъра,

във който са събрани всички чудеса

 

Когато си до мен, ме изпълва тиха радост,

забравям всичко лошо на света

Издигам се на гребена на вечна младост,

политам на вълните на страстта

 

Когато си до мен, аз всичко мога —

дори и невъзможните неща

Присъствието ти за мен е дрога —

вълшебен еликсир на любовта

 

Когато си до мен, е толкова красиво —

ръцете ти излъчват топлина

Забравям ежедневието сиво,

превръщам се в море на нежността…


Без теб какво съм


Без теб аз какво съм — прашинка в безкрая,

отчаяна, търсеща в студената бездна

За мен ти отвори вратите на Рая

и аз — простосмъртният, дръзнах да влезна

 

Без теб даже времето сякаш е спряло,

очакващо влюбено нашата среща

Сърцето ми в унес по теб е замряло —

мечтае за твоята целувка гореща

 

Без теб сякаш мрак е дошъл на Земята —

душата ми зъзне в самотна одежда

Когато те видя, изгрява Зората,

и твоята усмивка дарява надежда.


Нашата малка тайна

 

 

 

Навярно си будна — мечтаеш в нощта…

А може би спиш и сънуваш безкрая…

Там ти танцуваш със мойта душа —

две души слети издигат се в Рая

 

Около нас вълшебна музика звучи,

аромати неземни, светлина и покой

И с усмивка във твойте очи

ти прошепна: „Ти си завинаги мой!“

 

Този сън ще остане нашата малка тайна —

като приказка, написана за любовта

И животът ни може да стане магия безкрайна,

ако дадем шанс на нашата мечта…

Приюти ме любов



Приюти ме любов.

Остани, недей да си тръгваш

като последния миг от нощта,

приюти ме в своята топла утроба,

подари ми първият миг на деня.

 

И от алчност аз не ще те заробя,

ще те пазя в дланта си като късче дъга,

с твоя дъх ще живея,

в твоя вихрен полет ще полетя.

 

Пощади ме любов,

пощади ме — аз от слабост не ще те виня,

с твоята сладка отрова ще живея и ще умра!

Марио Кроненберг

 


 





Тагове:   Марио,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lilims
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2491474
Постинги: 627
Коментари: 1559
Гласове: 10984
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930