Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2010 20:09 - Тази нощ... Пабло Неруда
Автор: lilims Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3518 Коментари: 1 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

Сонет XX:
Тази нощ, мога да напиша най-тъжните си редове

Пабло Неруда




Тази нощ, мога да напиша най-тъжните си редове
Да напиша например " Ивиците от сини, далечни
звезди са обсипали нощта"

Нощният вятър пронизва небето и пее
Тази нощ, мога да напиша най-тъжните си редове
За това, че я обичах, а понякога и тя - мен.

В нощи като тази, я държах в ръцети си
И я целувах пак и пак, под безкрайното небе

Тя ме обичаше, а понякога и аз - нея
Как може някой да не обича, нейните големи, замечтани очи?

Тази нощ, мога да напиша най-тъжните си редове
Да мисля, че я няма. Да усещам, че съм я загубил.

Да чуя безкрайността на нощта, още по-безкрайна без нея
И стихът пада леко върху душата, като роса върху тревата

Какво значение има, че моята любов не я задържа?
Нощта е обсипана със звезди, а тя не е със мен.

Това е всичко. В далечината някой пее. В далечината.
Тъга има в моята душа, че съм я загубил.

Както погледът ми търси нея,
така и сърцето, но тя не е с мен.

Същата нощ, бродим между същите тези дървеса
Ние, които вече не сме тези, които бяхме.

Не я обичам вече, това е сигурно, но как само я обичах някога
Гласът ми намираше вятъра за да докосне ухото и...

Друг. Тя ще бъде при друг. Като моите целувки преди.
Като нейния глас, нейното тяло. Нейните безкрайни очи.

Не я обичам вече, това е сигурно...ала дали?
Да обичаш толкова кратко, а да забравяш толкова дълго...

В нощи като тази, я държах в ръцети си
Тъга има в моята душа, че съм я загубил.

Това е последната болка, през която ще мина заради нея
и това са последните редове, които ще напиша

Тази нощ, мога да напиша най-тъжните си редове








Тагове:   нощ,   Неруда,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kontrasti - Ето една истина, живей днес, сега, ...
14.11.2010 11:07
Ето една истина, живей днес, сега, създавай радост, споделяй тъга!
(:–€)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lilims
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2491800
Постинги: 627
Коментари: 1559
Гласове: 10984
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930