Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2011 17:52 - Неделен виц
Автор: lilims Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6347 Коментари: 7 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Жената се прибра по-рано и заварва мъжа си в спалнята да прави любов с много привлекателна млада жена. Съпругата много се ядосва.
- Ти си прасе, което нищо не уважава! – разккрещяла се тя - Как смееш да ми причиняваш това на мен, твоята вярна съпруга, майката на децата ти?! Напускам те! Искам развод на секундата!
Мъжът отвърнал:

- Почакай секунда, любов моя, да мога поне да ти кажа какво стана.

- Добре, давай – проплакала тя - Но това ще са последните ти думи към мен!
И той започнал:
- Докато се качвах в колата на път за вкъщи, една млада госпожица ме помоли да я закарам. Изглеждаше ми отчаяна и беззащитна, та я съжалих и ѝ казах да се качи. Забелязах, че беше много слаба, не добре облечена и много мръсна. Каза ми, че не е яла от 3 дни!
Така че, от състрадание, аз я доведох вкъщи, затоплих пицата, която снощи направих за теб, но ти не я докосна, защото се притесняваш да не надебелееш. Горкото същество я изяде за секунди.
После, понеже беше много мръсна аз ѝ предложих да си вземе душ и докато тя се къпеше забелязах мръсните ѝ дрехи, целите в дупки, така че ги изхвърлих.
Но тъй като се нуждае от дрехи, аз ѝ дадох дизайнерските дънки, които ти имаш от няколко години, но не ги носиш, защото са ти много тесни. Също ѝ дадох онова бельо, което ти подарих за годишнината от сватбата ни, но ти не носиш, защото не съм имал добър вкус. Намерих и онази секси блуза, която сестра ми ти подари за Коледа, но ти не носиш, само и само да я дразниш и освен това ѝ подарих онези ботуши, които си купи от онзи скъпарски бутик, но отказа да ги носиш, защото някой друг в офиса ти бил имал същите.
Той си поел дъх и продължил:
- После тя беше толкова благодарна за разбирането ми и помощта, че докато я изпращах до вратата тя се обърна към мен през сълзи и каза:
- Моля ви, дали имате още нещо, което жена ви да не използва?







Гласувай:
20



1. yotovava - Тъй, тъй...
02.10.2011 17:59
иначе ще закърнее :))))))))))


Поздрав
Валя
цитирай
2. karambol5 - Това влиза в блогорола ми :)))))...
02.10.2011 18:50
Това влиза в блогорола ми :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Поздравления ;))
цитирай
3. vahisht - Нещо в добавка към песента ....
03.10.2011 02:03
не към вица разбира се:)
http://www.youtube.com/watch?v=Xg2vMrDzoXM&feature=related
Поздрави!
цитирай
4. divna8 - :)))))))) Разсмя ме в понедел...
03.10.2011 09:07
:))))))))
Разсмя ме в понеделник... Много добър виц!!!
Поздравления и хубава седмица, Лилимс :):):)
цитирай
5. hristo27 - Пет думи, но на място! Не само жените ...
03.10.2011 10:38
Пет думи, но на място! Не само жените го могат това. :))))
цитирай
6. lilims - В предния пост критика отнесоха ...
03.10.2011 11:58
В предния пост критика отнесоха мъжете- сега е ред и на жените....
Спорна седмица с много усмивки!
цитирай
7. tutankhamon661 - lilims
03.10.2011 17:54
Намирам развръзката за напълно справедлива.
В крайна сметка и съпругата не e изпуснала нещо, което използва.
Би трябвало всички да са доволни.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lilims
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2484670
Постинги: 627
Коментари: 1559
Гласове: 10975
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031