Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2012 23:58 - Еротично
Автор: lilims Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1591 Коментари: 0 Гласове:
2



image

ЕРОТИЧНО
     Боби Кастеелс (vicont)
     

 

Прошепни ми:- Искам  те... и замълчи.

Мойте устни изпиват сладоста ти нали?

Докосни ги със пръсти, погали ги с очи.

Огън с ласки запали, своя въглен вземи!

 

Затвори си очите, не мисли - остави се!

Във ръцете ми арфа стани - довери се.

Ти, мелодия страстна... аз музиканта,

недокосната струна си ти... аз таланта!

 

С устни пламнали, жадно ще пия роса ,

И ще шепна смутен - остави ме... така!

Да докосвам бедра - долепени до мен,

да целувам гърди  със  овал съвършен.

 

Да проникна до твойте Венерини хълмове,

за да вкуся с екстаз съкровените кълнове.

Онзи плод съвършен и с вкус на желание,

влудяващ греховно...но без разкаяние.

 

Ти вибрираш, трептиш и се виеш-крещиш,

впила нокти дълбоко...  да задържиш,

този миг на наслада, на върховен сублим,

подарен от страста ...  и от твоя любим !

 

 

Уморена внезапно притихваш щастлива,

със  коса разпиляна и безумно красива.

Бедрата си влажни, поривисто извиваш,

безмълвно и бавно, устни в моите впиваш.

 

И заклеваш нощта... да не свършва сега!

Длани в длани, устни трескави, потни чела,

в композиция сложна и скулптор страста.

Две тела се взривяват и потръпва нощта!






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lilims
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2490473
Постинги: 627
Коментари: 1559
Гласове: 10984
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930