Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2012 17:28 - моята свекърва
Автор: albina Категория: Други   
Прочетен: 2281 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 29.05.2012 19:47


Тази жена-свекърва ми!Дали я е раждала жена или е изпълзяла от ада ?Това никой не може да го потвърди. Почти 8 години се опитвам да намеря нещо в нея което да харесвам  но без резултат. Единственото хубаво което е създала това е съпруга ми .За което винаги ще и бъда благодарна и признателна. Всичко останало в нея е кошмар. Сега си давам сметка  защо милия ми не ме представи на семейството си дълго време. Аз вероятно съм единствената снаха, която е отишла за първи път в апартамента на съпруга си два месеца след като подписахме в гражданското. До тогава я видях точно 3 пъти. Един път на кафе да се запознаем, един път на годежа и на подписването в гражданското. Още тогава трябваше да разбера че нещо не е както трябва. Но когато си на 20 те интересува само любовта. И да с моя мил тогава бяхме само на 20. Познавахме се от 3-4 месеца и той ми предложи брак. Не чаках да ме пита пак веднага се съгласих и не съжалявам за нито един ден прекаран с него. Но тя тя ме накара да изпитам за първи път в живота си омраза. Защо ли? Не знам може би не го прави нарочно просто е такава .Само тя си знае. Първото с което ме ядоса беше апартамента на съпруга ми. Много искахме да живеем в апартамента му ,неговия. Но госпожата го беше дала под наем и разбира се прибираше парите, 5 месеца я молихме да изкара квартирантите. Цялото лято живяхме при моя баща. Тя  разбира се все обещаваше  ,но без резултат. Дойде есента и каза че не може да напуснат защото са с малко дете. Ако желаем да отидем да живеем с нея  трите и деца и трети или четвърти съпруг не знам точно. Лошото беше че колкото пъти идвахме да говорим с квартирантите все ги нямаше тя не ни пускаше да ходим без нея. Уверяваше ни че им казва да се изнесат 5 месеца, лъгала ни е . Всеки път като тръгвахме да ги търсим тя точно преди да се качим във входа презвъняваше на някой и затваряше. После разбрах че ги е предупреждавала  да си изгасят лампите и да не отворят вратата. Милата ми свекърва. Най накрая убедих съпруга ми да отидем без нея и да не и казваме че ще ходим. Отвориха ни вратата, държаха се враждебно сякаш ние сме натрапници. Показахме им документи за собственост .И о чудо ще си тръгнат , но също така разбрахме и че те изобщо не знаят  че от 5 месеца ги молим да си тръгнат и че съпруга ми е законен собственик. Моята свекърва им споделила че синчето и иска да живее там с някаква и тя свекърва ми щяла да му попaри мераците .А моя съпруг настояваше да се оженим точно за това да си вземе апартамента , последния от доведените му татковци имал намерението да го продаде и да вземе парите на своите дъщерички с подкрепата на моята свекърва разбира се .Каква ирония да вземеш от едното си дете и да дадеш на другото. Защото момчето според нея щяло да работи и да си купи друг апартамент. Голяма работа  че апартамента е купен с парите на неговата баба. Преглътнах го това. Квартирантите си тръгнали след месец дали ключа  на нейна приятелка и избягали. Получихме си клуча и отидохме в апартаментчето си  за да разберем  че дължим на ВИК  пари за  година и половина и  ток  за 4 месеца,  как не са им го спрели още се чудя . Всичко си платихме и се нанесохме.  След  по- малко от месец срещнах единия от квартирантите.  Попитах го защо са оставили неплатени сметки , наем   неплатен  за 3 месеца .Едва не ме наби на улицата. Показа ми документ   заверен че са се издължили на свекърва ми  , разбрах и  че наема им не е бил 60 лв а 100 свекърва ми им е помогнала и да си съберът багажа потвърдиха го съседите .Съпруга ми не повярва  мама не би сторила това .Тя е светица! Светицата първия месец в апартамента ни взе 100 лв наем. Платихме и за телевизора да си вземе  още 100 лв нищо че  той си го е купил със свои  пари. Важното е да сме  щастливи. Мразя я! Дъщерите и  поне ме  харесват. Или  така си мислех .Веднъж  след дълъг двучасов разговор с мама  моят съпруг и каза чао и остави  телефона , тогава го   забелязах  .Тя не беше  затворила. Взех  телефончето и натиснах на високоговорител. Тя с дъщеричките си ме обсъждаше. И така  разбрах че съм селянка, аз тази която живя 20 години  в центъра на града. Също така съм и каруцарка , защо ли  не си го обяснявам. Гърбава съм като камила .А как  ми се усмихваха любезно. Не съм селянка,  не съм и гърбава. Защо?  Какво не ме харесват? Според тях съм на по-ниско ниво. Нямам нищо пратив тях. Съпруга ми чу всичко това  затвори и отиде  при майка си , поговориха си няколко часа. Върна се и се скарахме. Аз бях виновна че  подслушвам чужди разговори , не съм ги разбрала  правилно, убедили са го.  Нищо  аз знам какво чух  преглътнах го и продължих напред. За скандала между нас двамата не ми се говори. Преди няколко дни ме накараха да отида  с  тях на кафе. Отидох да ги взема  те  разбира се не бяха готови . Едната си търсеше чоропогащника   намери  един и каза че не го иска  бил к.....ски  дори не мога да го напиша  погледна ме и се усмихна. Аз бях  с такъв к.....ски! Съпруга ми дори не забеляза  не чу и коментара за прическата ми. И го казват те  тези които  не са имали  сексуална връзка  само с братята си . Както и да е  излязох с тях изтърпях два часа да ме игнорират сякаш съм мебел .Голяма работа. Но тя  онази на която казвам мамо  тя защо  какво съм и направила?  Преди да   се роди детето ни  ми каза че  съпруга ми си идвал от командировка и ни се прибирал в апартамента при мен ,а ходел  при нея  на гости с приспиване .Попитах го  каза че  не е вярно ,  говори и с нея .  Тя му казала че лъжа и той и повярва. Отново скандал. Но защо да си измислям подобна глупост. На 22 години съпруга  ми  отиде да изкара казарма .Тя веднага ми предложи да си ходя при баща ми и  после като се върне той ако още ме иска да се върна при него. Не я послушах останах да го чакам в дома ни. Мразя я! Когато бях бременна   в седмия месец  дойде на рабатното ми място и ми каза да дам свобода на съпруга си. Той  бил мъж имал нужди .А аз съм била  огромна после като се  родяло детето  щял да се върне при мен. До тогава да стои  при нея. За да удовлетворява мъжкия си нагон. Като си тръгна не можех да дишам . Ръцете ми трепереха прокървих. Едва не загубих детето. Останах си в къщи,  болничен. Обадих се на съпруга ми, който разбира се  беше в команировка. И  пак не бях разбрала правилно. Мама е светица тя ми мисли доброто, аз лъжа! Детето ми се роди  в осмия месец оживя благодарение на лекарите. След като се прибрахме  тя го разви и думите и бяха че прилича на  сина и но толкова слобо дете не е виждала никога .Тя е зла! Как успява винаги  да го настрои срещу мен ?Дъщеричките и също.  Защо го правят?  Подиграват се на прическата на детето ми  ,на това как го обличам  на начина по който произнася  някой думи. Не съм се грижила добре за него. Бих им казала като родят свои тогава да дават съвет ,но си замълчах. Ще обидя  съпруга си .Когато  свекърва ми  изкъпа детето за първи път  го попари с вряла вода. Казвах и да спре,  но  не ме послуша .Толкова ме беше срам пред личната му лекарка , поех вината ,  онази и тя беше там не ме защити ,  повтаряше  че ми казала. НО защо го прави   толкова ли е зла . Детето  ни е вече   почти на 4 год а тя не е прекарала и един ден с него.  Сякаш винаги ще бъда  лошата за тях. И тези нейни съвети  да дам свободa на съпруга си .Бяхме в колата на светофар , едно момиче пресичаше.  Тя я посочи на съпруга ми и каза  че я  познава.   Можела да я извика на кафе в тях и да ги запознае. Ехоо аз бях там  какво и става !?Възползва се повече сега  че родителите ми починаха  и просто  няма кой да застане на моя страна . Ако съпруга ми не я вижда и не говори с нея  няколко дни е прекрасен,  но идин разговор с нея е достатъчен  да се скараме. Как го прави? Ако и записвам всичките глупости на нея и семейството и   роман ще напиша. Остава ми само да си мечтая тя да замине   на поне стотина км  от нас  и да няма връзка с  интернет ! Съветът ми е  никога да не се вземат прибързани решения. Когато се жениш  не се жениш само за него ,а  за целия му род. И мама е светица  , тя никога не лъже !




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: albina
Категория: Лични дневници
Прочетен: 14995
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031