Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2011 11:15 - Релакс с цветни фантазии
Автор: lilims Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3225 Коментари: 7 Гласове:
16

Последна промяна: 24.02.2011 18:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
Зимата понякога ни действа много подтискащо. Липсата на слънце и топли дни, тъмните и мрачни следобеди, влагата във въздуха и по земята, всичко ни прави малко по-неспокойни и тъжни. За да променим настроението си в положителна посока можем да направим няколко на пръв поглед обикновени неща, но със сигурност ще се освежим и ще се заредим с положителна енергия и емоции.

На първо място, ако сте на работа, направете кратка почивка и изпийте чаша билков чай. Ябълка с канела, мед, ванилия, всички тези приятни аромати ще ви накарат да се чувствате малко по-комфортно. Ще се затоплите и ако имате и приятна компания, ще поговорите за приятни неща.

Хапнете парченце шоколад, за предпочитане черен, но може и да си позволите и любимия си шоколад. Важното е да си направите малък подарък за хапване. Шоколадът стимулира ума и повишава хормоните на щастието и със сигурност ще ви се отрази добре.

Направете планове за приятните неща, които ви предстоят. Обмислете какво ще правите през наближаващия уикенд и си поставете цели. Това винаги стимулира.

Усмихнете се и в края на работния ден си тръгнете в добро настроение от работа. Минете през някой магазин и си купете нещо лично за вас, нещо от което имате или нямате нужда, но ще ви зарадва приятно.

Обадете се на близък и обичан човек, който не сте чували скоро и поговорете за хубавите неща, които ви се случват.







Гласувай:
16



1. bizcocho - Изпратена към нас усмивка също р...
24.02.2011 11:18
Изпратена към нас усмивка също ражда такава на устните ни :)))
Поздрав лилимс и усмивки от мен! :))))))))
цитирай
2. panazea - Благодаря !
24.02.2011 16:06
Усмихнах се !
цитирай
3. iliada - Няма до пиша колко съм изненадана отново,защото едва ли ще ми повярвате макар ,че е истина!
24.02.2011 18:37
Изненадахте ме приятно двама . Ти- Лили /доказано/ и Златко/заподозрян за сега/ .
Върнах се току що от една изложба на Венециански маски в Плевен и надниквам тук .
Прочетох и гледах с любопитство!
Съобразявам се с всички препоръки и даже ми пролича:)
Прегръдки!
цитирай
4. moliv67 - толкова си нежна
24.02.2011 23:53
не успях да го видя лилавото и.
сложих си очилата. ИИИИИИИИИИИИИ
прочетох,
цитирай
5. iliada - Няма как да го обясня ,но изненадата ми е още по-голяма Лили!
25.02.2011 15:20
Няма заподозрени вече .Доказано е ,че ти си изключителната "виновница" за новото клипче.
Тъй като този път имахме някаква уговорка със Златко - реших ,че го е направил пред главата ми.Добре ,че не му се обадих:))))))))
Толкова си мила ,а жеста няма да коментирам!
Благодаря ти !
Прегръщам те с благодарност!
цитирай
6. lilims - Няма заподозрени вече. Доказано е, ...
25.02.2011 19:50
iliada написа:
Няма заподозрени вече .Доказано е ,че ти си изключителната "виновница" за новото клипче.
Тъй като този път имахме някаква уговорка със Златко - реших ,че го е направил пред главата ми.Добре ,че не му се обадих:))))))))
Толкова си мила ,а жеста няма да коментирам!
Благодаря ти !
Прегръщам те с благодарност!

Е, за какво ми благодариш- на мен ми действат много релаксиращо картините ти , аз съм тази,по точно ние ти благодарим!!!
И за цветята искам ,но не съм избрала мелодията?
цитирай
7. iliada - Лили,обичам да съм благодарна!:))
26.02.2011 08:55
lilims написа:
iliada написа:
Няма заподозрени вече .Доказано е ,че ти си изключителната "виновница" за новото клипче.
Тъй като този път имахме някаква уговорка със Златко - реших ,че го е направил пред главата ми.Добре ,че не му се обадих:))))))))
Толкова си мила ,а жеста няма да коментирам!
Благодаря ти !
Прегръщам те с благодарност!

Е, за какво ми благодариш- на мен ми действат много релаксиращо картините ти , аз съм тази,по точно ние ти благодарим!!!
И за цветята искам ,но не съм избрала мелодията?


Този път се поизложих малко,като реших че автора на този клип отново е един и същи:(
Права си в случая е по-добре да се извиня,а после да благодаря:)
Наистина е неприятно - ИЗВИНИ МЕ.
Прегръщам те с благодарност!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lilims
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2492620
Постинги: 627
Коментари: 1559
Гласове: 10984
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930